Bublanina

Na zahradě máme třešeň, na které začaly červenat první třešně. Měla jsem radost, protože třešně mám moc ráda, ale nebyla jsem sama, komu jejich zrání udělalo radost. Hned se na ně vrhlo hejno špačků a tak nevím, jestli vůbec stačí pořádně dozrát. Moje tleskání je vůbec nerozhodilo, klidně hodovali dál. Tak jsem natrhala alespoň pár, abych mohla udělat bublaninu.
První úroda. . .

Bublanina

20 dkg másla
30 dkg cukru
1 vanilkový cukr utřít a přidat
5 žloutků
5 lžic vlažné vody a utřít do pěny. Nakonec přidáme
30 dkg hrubé mouky
citronovou kůru
prášek do pečiva
sníh z 5 bílků
Rozetřeme na pekáč, přidáme třešně a pečeme do růžova.

nejhorší práce - vypeckování třešní. S peckami by muž bublaninu nejedl a mě by už asi taky tak nechutnala. . .

. . . a je upečeno. . .

. . . a můžeme baštit. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Trocha poezie

Přání