Perníková chaloupka

Při výletu na "Kuňku" jsme ještě prošli lesní cestou k Perníkové chaloupce.

. . . teď je v Perníkové chaloupce prodejna suvenýrů, perníku a muzeum perníku a pohádek. . .


. . . v lese, v blízkosti chaloupky jsou vyřezávané sochy z pohádek. . .


. . . ohniště pro 12 měsíčků. . .

. . . na zpáteční cestě jsme se ještě zastavili u rybníka Oplatil a musím na sebe něco "prásknout". Byl tu stánek s občerstvením a já jsem ucítíla vůni čerstvě uzené klobásky a nebylo pomoci. Všechna předsevzetí, že tohle ne, vzala za své a já jsem si tu nezdravou dobrotu musela dopřát. . .

. . . najednou se zvedl docela silný vítr, takže na rybníku byly v tu chvíli vlny jak na moři. . .

. . . ještě jsem vyfotila za jízdy z auta kostel v Lázních Bohdaneč, kam se snad podíváme někdy příště. . .


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie