Počasí si s námi hraje

Skoro celý týden u nás bylo hezky slunečno, žádné lijáky, jaké jsem zaznamenala u některých z vás. Ovšem včera odpoledne se to spustilo i u nás. Nejdřív se začalo pěkně zatahovat
. . . a to jak od západu. . .


, , , tak i z východu. . .


. . . pak začalo foukat, stromy se pěkně ohýbaly a spustil se liják. . .

. . . a v zápětí se úplně setmělo a začaly padat kroupy. Otevřela jsem dveře na balkon a rychle se je pokusila vyfotit, ale moc to nešlo, protože je vítr hnal proti mě a já se bála o foťák. . .

. . . škody snad v našem městě nebyly velké, několik vytopených sklepů, prý i v našem domě, ale to jsem zjistila až dnes ráno a nebylo to nijak velké a náš sklep to naštěstí nepostihlo vůbec. Kdo to odnesl byl internet, který nám dopoledne nešel.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie