Papoušci

V neděli jsme byli, jak jsem již zmiňovala v minulém článku, na návštěvě u rodičů manžela neteře. Jezdíme k nim moc rádi, jsou velmi milí a moc pěkně se s nimi povídá. A nejen to, mají i krásnou zahradu s posezením, plno kytek a taky papoušky. Chovají jich spoustu, ale neptejte se mě, jak se který druh jmenuje. To by daleko líp věděli jejich malí vnoučkové, já si pamatuju jen korelu a kakariky. Takže pár obrázků, a i když přes pletivo, uvidíte, jak jsou krásní. U některých se mi podařilo dát foťák až na pletivo, takže fotku neruší. Někteří papouškové byli plaší a focení se jim moc nelíbilo, ale někteří se vyloženě předváděli.











. . . dostala jsem taky tyhle krásné dýničky, ale nezeptala jsem se, jak je nejlépe uchovat takhle pěkné, poradíte mi. . .



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie