Šumavské louky a lesy

Mám dnes nějakou smutnou náladu, nevím proč, možná, že to působí to počasí. Pro její zlepšení jsem si znovu začala prohlížet fotky z dovolené a zjistila jsem, že tu nemám obrázky ze spousty míst která jsme navštívili, tak to trochu dnes napravím a zavzpomínám.
Při našich výletech po Šumavě jsem obdivovala krásu rozkvetlých luk a hezky zelených lesů (tedy těch nenapadených a nepokácených). Každou chvíli jsem chtěla zastavit, abych mohla fotit, jenže jsem se dověděla, že jsem jako malý dítě, že bych měla vědět, že nemůžeme zastavit zrovna tam, kde se mi to líbí, ještě když navíc za námi jedou další auta. Tak jsem to vyřešila po svém. Zkusila jsem fotit z okýnka a myslím, že to nedopadlo až tak špatně.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie