Výstava

Zúčastnila jsem se vernisáže výstavy obrazů Hany Jarošové a objektů keramiky a porcelánu Simony Gleissnerové. Výstava je pořádána za podpory MAS Hradeký venkov, MAS Společná CIDLINA a sloupenského zámku. Slavnostní vernisáž uvedla ředitelka MAS Hradecký venkov Ing. Jana Rejlová za hudebního doprovodu houslisty Karla Výborného.
Hana Jarošová je moje bývalá kolegyně ze školy a potěšilo mě, že si na mě vzpomměla s pozváním, i když tam už pár let nejsem. Výstava se koná na zámku ve Sloupně. Nebudu se rozepisovat o jeho historii, to snad někdy příště, jenom mi nedá, abych se nezmínila, že zde pobýval Jan Ámos Komenský před odchodem do exilu. Tentokrát zde neuvádím fotografie své, ale M Gonšenicové, se svolením Hany Jarošové.
Sloupenský zámek. . .

. . . před zahájením, vystavená keramika S. Geissnerové. . .

. . . zahájení. . .




. . . a nyní již některé z Hančiných obrazů. . .











Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Trocha poezie

Přání