Stromečky

Ještě jsem letos nestihla dát na své stránky naše vánoční stromečky. Míváme vždycky dva, velký v obyváku a maličký mám tady u počítače, abych si večer, kdy se sem většinou dostanu, mohla svítit.
Nejdřív ale přijde strom u mladých, kde trávíme každý rok Štědrý večer. Letos se mi jeho ozdobení obzvlášť líbí.

Náš velký stromek v obyváku zdobím každý rok stejně. Jsou na něm skleněné ozdoby, které se mnou nakupovala ještě moje maminka, když jsem byla malá. Každý rok jsme spolu šly vybírat a přikoupit nové. Potom jsem jich pár přikoupila, když byla dcera malá. A pokud si všimnete vedle stromku toho havrana, tak toho mi přinesl Ježíšek. Jak jsem psala a ukazovala i jeho fotku, moc se mi líbil na Martinském trhu, ale než jsem se rozhodla, byl prodán. Dcera nejdřív vyjednala, že bude vyřezána podle fotek naše horská Baruška, která letos umřela, ale pak usoudila, že by byl pod stromečkem brek, tak objednávku změnila na havrana.

Tenhle mrńousek byl každý rok ozdoben háčkovanými ozdobami. Letos jsem to změnila na zlato červenou a byla to chyba, obháčkovaný byl určitě lepší.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie