Už nezávidím

Vždycky jsem trochu záviděla vyfocená krmítka s ptáčky na vašich stránkách. Na naše krmítko na parapetu okna ve 4. patře moc ptáčků nelétalo a mě to bylo docela líto. Ovšem letos se to změnilo. Máme tu přímo nálety, hlavně stehlíčků. Protože krmítko není moc velké a přiletí jich víc najednou a pak se perou a ty slabší odhánějí, tak jsem nasypala zobání i na parapet. Přilétnou i sýkorky, ale přesto, že mi stehlíci připadají menší, je dokážou odehnat. Pokusila jsem se udělat nějaké snímčky, ale z dálky a moc opatrně, abych je nevyplašila. Takže krmení ptáčků i ode mě a už nemusím závidět.










Fotky jsou hlavně z parapetu, protože krmtko je přivázané k rámu mezi okny, takže se do něj s foťákem nedostanu a měla jsem odtažený jen kousek záclony.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie