Miš maš

Včera ráno, jsme opět měli bílo. . .

Když jsme byli v listopadu v Hradci Králové v OBI, vybrala jsem si tam brambořík. Manžel sice tvrdil, že nevydrží ani do Vánoc, ale kupodivu se mu zatím daří a jeho květy mi dělají radost i teď.

Na podestě kvete sousedce krásně vánoční kaktus, někdo říká velikonoční, tak nevím, co je správné, já bych řekla, že to bude něco mezi. Na Vánoce nekvetl a na Velikonoce už asi taky nebude, ale teď je krásný.

Dcera mi přinesla petrklíče, abych prý měla doma už jaro, tak jsem k nim přidala i panenky v krojích, aby to bylo veselejší. . .

. . . a najednou se mi tam zjevila hlavička naší zvědavé Bonečky, co kdyby o něco náhodou přišla, . . .

. . . dneska opět přiletěl na oběd dlask . . .

. . . a náhodou se mi ho podařilo vyfotit, když odlétal. . .


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie