Pohled do jídelny

Musím se opět pochlubit našimi malými strávníčky. Když zmizel sníh, myslela jsem, že přestanou lítat, ale pár se jich přece jen objevilo. Fotky jsou bohužel takové jaké jsou, přes dvojsklo, ve kterém se navíc odráží záclona.


přiletěl i kos, ale dlouho se nezdržel, přece jen to je pro něj asi vysoko. . .

. . . pár opozdilců přiletělo, když už bylo sklizeno. . .

. . . včera do rána znovu napadl sníh a hned po ránu se objevili první návštěvníčci. . .

. . . a za chvíli přilétali další . . .

. . . tenhle ptáček, nevím, myslím, jestli to není dlask všechny odehnal a krmil se sám. Byl velmi ostražitý, takže jsem ho vyfotila přes záclonu, takže nic moc. . .

. . . ale jak odletěl všichni strávníčci se vrátili s že jich bylo, tohle je jen z jedné strany krmítka, kde se dá jakž takž trochu fotit, na druhé straně se ve skle odráží záclona, , . .



. . . a nebylo to jen klidné zobání, byly taky strkanice a trochu i rvačka, bohužel to neumím líp nafotit, jen takhle rozmazaně. . .


. . . a tohle je Šmudlíček, říkáme mu tak, přiletí vždycky sám, pěkně na stejné místo do rohu a vklidu si pochutnává,
poskakuje a řekla bych, že se ani nebojí, podařilo se mi dokonce nejen odhrnout záclonu, ale i otevřít okno.. . .

Abych neměla z ptáčků jen radost, dnes mě odchytila sousedka, s tím, že ptáky krmit míň nebo lépe vůbec, že už nemrzne, že ji slupky padají na balkon a musí to uklízet. Balkon je na schodišti, vchod má z podesty a navíc je nad ním ještě jeden balkon, ale je pravda, že když jsem ráno šla do města, tak jsem si všimla, že na světlé dlažbě pár slupek je, ale vůbec mě nenapadlo, že by byl takový problém, dvakrát pohnout smetáčkem. Tak jsem ji řekla, že ji to budu chodit každý den zametat, což jsem hned učinila. Víc toho mají sousedi pod námi na parapetu, a to i přesto, že po každém větším náletu na krmení, všechno zametu a dám do sáčku a pak nasypu venku pod stromy, ale ti zatím nic neříkali, tak se s nimi snad nějak dohodnu.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie