Povodeń 2

Dnešní obrázky jsou z včerejší výpravy do města, abych zjistila jak hodně povodeň řádila přímo ve městě a musím říct, že se ji to docela slušně dařilo. Není to sice, zaplať Bůh, tolik jako v jiných městech, co ukazují v televizi, ale na to, že se voda vždycky rozlila jen po lukách, to je dost.
Na kraji města jsou garáže a tady už se po silnici suchou nohou projít nedalo. Lidé s auty vyjížděli a zaparkovávali výš ve městě.

. . . ještě, sice trochu opožděně, jsou rozváženy pytle s pískem. . .

. . . přes vážnost chvíle jsem se musela smát, mladík si vykračoval vodou v pantoflích jako u moře. . .


. . . voda se valí od řeky dvorem na silnici, asi to chtělo vzadu u vrat nějaké zapezpečení. . .

. . . silnice na Hradec Králové, tohle už nejsou moje obrázky, tam jsem se neodvážila, ty jsem si pro dokreslení vypůjčila ze stránek města


ulice U Plovárny, tam se už nedalo projít vůbec. Na náměstí na mě volala bývalá kolegyně ze školy, která právě bydlí v paneláku, že ji hasiči převezli na pontonu, že se evakuuje k synovi, na druhý konec města.

. . . školka Sluníčko, byla evakuována jako první. . .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie