Zase Cidlina

Tak víc než dva roky mě trvalo než jsem sebral odvahu a vypravil se do místa kam jsme s Ivankou několikrát za rok zašli fotit Cidlinu v různém ročním období z jednoho místa z mostu. Aby byly fotky trošku porovnatelné Ivanka fotila od pátého sloupku zábradlí. Když asi před dvěma nebo třemi lety šla Cidlinou velká voda která zasáhla i do města, nebylo možné se na "náš" most dostat kvůli záplavě, takže ta velká voda z tohoto místa zdokumentovaná není. Most pod vodou nebyl, ale příjezd z obou stran byl zaplaven a my nevěděli jaká hloubka vody byla. Já tam chtěl zajet autem, ale Ivanka byla rozhodně proti, asi bychom to projeli, ale nebylo by se kde otočit a museli bychom couvat a v né úplně čisté vodě bychom mohli sjet s cesty na louku a to by mohlo hrozit uváznutím. Na rozdíl od té doby s velkou vodou je v současné době vody strašně málo i proti normálu. Na svatého Václava za krásného sluníčka jsem se tedy sebral, vzal kolo a jel se tam podívat a udělat pár fotek. Pak jsem si všimnul ohrady se dvěma kobylkama a k nim se musel podívat. Všimnul jsem si že spadlo jablko ze stromu a ta tmavší kobylka ho klidně schroupla. Tak jsem pobíral co spadly mimo ohradu a nabídnul oběma stejně. Přesto že mě neznaly a já neznal je, vzaly jablko opatrně z otevřené dlaně.

tradiční "Ivančin" pohled


pohled od čtvrtého sloupku aby bylo lépe vidět ústí potoka do Cidliny


je vidět málo vody


opravdu málo



přichází podzim, v sobotu a v neděli jsem byl na chaloupce a tam zatím všechno krásně zelené


takhle obalený šípkový keř



to jsou ony



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie