Výlet?

Dobrý den všem, po několika hezkých dnech jsem si řekl "práce není zajíc, neuteče" vzal jsem včera kolo a jel na výlet. Předpokládám že "nepoznáte" kam jsem se vypravil. Nebyl jsem tam od loňského léta kdy bylo v Cidlině hrozně málo vody. Ani nyní není bůhví jak situace dobrá, vody je stále pod průměr. Letos při jarním tání jsem si ani nevšiml zda se rozlila voda z řeky po loukách a u řeky kromě standardních fotek z mostu celkem nic k focení nebylo. Potom jsem ještě navštívil místo kde dříve bývaly nutrie. Ten rybníček byl v létě též bez vody, i potok který rybníčkem protéká byl na suchu. Při jedné vyjížďce jsem si, bohužel bez foťáku, toho sucha všimnul a rozhodl se že to přijedu vyfotit. Jenže asi tři dni se mě to nehodilo a pak začalo spásně pršet a bylo po focení. Stejně ale nedosahuje výše hladiny jako dříve. Pár desítek metrů od rybníčku už sekali louku a přiletěl to tam zkontolovat čáp. Zřejmě je to z hnída na komíně bývalé sušárny na cikorku, vzdušnou čarou tak 500 až 800 m.

od pátého sloupku


trošku detail


takhle to vypadá po proudu kde v létě bylo částečně obnažené dno


tady je ten rybníček, bohužel bez nutrií


sama důstojnost, pan čáp


ještě jednou


Asi před třemi týdny ve čtvrtek, jsem byl na otočku na chaloupce zda je ještě na svém místě. Teta doma nebyla, tak jsem si ohřál jídlo co jsem si přivezl, venku na lavičce snědl a vysedával na sluníčku. Uvnitř totiž byla zima, pouhých 5°a na sluníčku bylo fajn. Pak jsem si uvaři kafe a protože jsem se chtěl ještě stavit v krámě sedl do auta a jel domů. Jezdím tam více méně z povinosti, hrozně se mě tam stýská.

zima na horách, jaro pod horami


v detailu Vrbatova bouda z předchozího snímku


u nás se už louky trochu zelenají, na Benecku zatím nic moc


Ivančina zahrádka, strašně zanedbaná


po návratu k dceři, kocour Eda z rozhledny kontroluje okolí


za 4 nebo 5 dní u nás docela pěkná chumelenice

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie