Zima?

Tak před 14-ti dny u nás ráno začalo sněžit, a to dost hustě. V úterý pak nesněžilo, ale ve středu a ve čtvrtek zase docela hustě. I když nemám zimu moc rád, říkal jsem si počkám, trochu nasněží a vyrazím na luka, snad něco do foťáku ulovím. Jenže čekání se minulo účinkem, sice ještě jeden den trochu sněžilo, přišlo oteplení a se zimou byl prozatím konec. Místo zimy "přišlo jaro" a zimní úlovek do foťáku žádný.

tradiční pohled východním oknem



z lodžie k západu



ulice směrem k jihu


ta samá ulice směrem k severu


a máme tady "jaro"



pohled k jihovýchodu


a zase k západu




Malá odbočka,
původně jsem šel vyfotit něco jiného a vyfotil, ale měl by to být příběh a to co jsem vyfotil je konec toho příběhu. Začátek musím vyhledat ve starších fotkách.
Tak jsem nemohl odolat a vyfotit toto spřežení. Tatínek majitele koní byl o málo starší než moji rodiče, majitel koní je v pořadí třetím dítětem a je zas mladší o pár let než já. Tatínek majitele koní patřil mezi sedláky, ne sedláčky a podle vyjádření mého dědy patřil jakoby ke generaci starších sedláků kteří v hospodářství včetně zvířat (koně jsou vizitkou sedláka) by nedokázali něco ošidit nebo odbýt. Můj děda byl jen sedláček, ale za mlada jako chasník sloužil u velkých sedláků u kterých se naučil hospodařit a nic neodbýt, a tak to prováděl i na svém malém políčku.

nyní ty koně


toto je 10-ti měsíční hříbě, to menší je 8-mi měsíční

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechněm nelze vyhověti

Přání

Trocha poezie